Dynamisk innhold

Dynamiske annonser skal ha samme designmessige kvaliteter og finish som andre gode kampanjer.
I eksemplene under ser du ulike måter å benytte dynamisk tilnærming på.
Felles for alle eksempler er at budskapet oppdateres i ett og samme banner/script. 
Dette sikrer vesentlig tidsbesparing i alle ledd.

Norsk Tipping Langoddsen

Kunde: Norsk Tipping
Mediebyrå: RED
Design: TRY/APT
Utvikling & teknisk gjennomføring: Adserve

Dynamiske bannere for Langoddsen. Fullblods dynamisk løsning som henter inn aktuelle kamper fra flere ligaer. Banner viser til en hver tid oppdatert odds og kampinfo.

Et slikt oppsett muliggjør visning av innhold basert på artikkel-tag og nøkkelord.

Premier League

Kunde: TV 2 Sumo
Design: TV 2 Sumo inhouse
Utvikling & teknisk gjennomføring: Adserve

Database med sync mot Sumo sin kampliste og utviklet bannere for programmatisk kjøp, TV 2 og VG. Bannerne henter inn og roterer inntil 5 kommende kamper. Er det mer enn 48 timer til neste kamp, vises et fallback-budskap.

Løsningen er designet for å legge til flere ligaer.

Lansering Disney+

Kunde: Walt Disney Nordic Sweden
Mediebyrå: Publicis Group Sweden & Denmark
Design: Artworx
Utvikling & teknisk gjennomføring: Adserve

I løpet av en periode på 4 uker, vekslet kampanjen mellom 5 ulike versjoner. Video og tekster ble satt dynamisk med støtte for norsk, svensk, dansk og finsk språk.

Alle versjoner og språk kan forhåndsvises med nøkkelord.

dplay Eliteserien

Kunde: dplay
Mediebyrå: Frank & Dick
Design: Artworx
Utvikling & teknisk gjennomføring: Adserve

5 videoer og 5 budskap rettet mot byene Oslo, Bergen, Stavanger, Molde og Trondheim.

Dianas Bryllup

Kunde: Nordisk Film Distribusjon
Mediebyrå: Starcom

Design: Artworx
Utvikling & teknisk gjennomføring: Artworx og Adserve

Premierebudskapet tilpasses automatisk underveis i kampanjeløpet. 

Vi har gjort betydelige investeringer de siste årene for å ligge langt fremme innen dynamisk markedsføring (DCO).

 

Investeringene ligger i menneskene, plattformen og serverparken. Resultatet har ført til en rekke innovative og skalerbare løsninger for bedrifter i alle størrelser.

Utnytt mulighetene

Målet vårt er å gjøre en visning mest mulig tilpasset og relevant for den som ser.

Vi er et kreativt og løsningsorientert team som jobber tett med store merkevarer og kvalitetsbevisste kunder.

Vi ønsker å være gode rådgivere med fokus på gjennomføring sett opp i mot budsjett og tidsfrister.

Skalering

Vi tilbyr alt av dynamiske oppsett. Adserve har innovative løsninger som støtter alt fra komplekse databaser med ekstern synkronisering, til enklere oppsett som kan gjenbrukes fra én kampanje til en annen.

Har du en langsiktig strategi, setter vi gjerne opp forslag på en trinnvis skalering med fordeling av kostnader.

Oversikt

Adserve er utviklet for å gi god oversikt. Med robuste forhåndsvisninger, kan du enkelt simulere et kampanjeløp. Samme forhåndsvisning brukes gjennom hele arbeidsflyten – fra korrekturer i oppstarten til å se hva som faktisk ligger live i den aktive delen av kampanjen.

Selvbetjening

Etter ønske kan vi gi tilgang til å styre hele eller deler av en kampanje i sanntid.

Vi integrerer nøkkelord og andre parametere du kan styre annonsene med. Er annonsene i tillegg knyttet opp mot en produktdatabase, kan du i løpet av sekunder endre budskap, kategori, sjanger, farger osv.

Her er det fantasien som setter grenser!

Kontakt oss

Sentralbord: 64 86 88 68
   |   Salg: 412 97 638
   |   Produksjon: 922 60 232

 

Har du spørsmål eller trenger mer informasjon?
Fyll ut skjema under så kontakter vi deg.

*
*
*
*
*